Annons:
Etikettövrigt
Läst 820 ggr
[VSK]
2016-07-12 11:21

Till ALLA Leifs vänner!

Med tillåtelse av Leffes syster Ann så vill jag lägga in detta. Jag skall även tillägga att det inte är nån klädkod. Texten är kopierad från Leffes fb.

"Vi i familjen önskar alla, som vill/kan ,välkomna att delta på Leifs begravning. Vi vet att det hade varit Leifs vilja att få träffa ER alla.
Hans sociala kontaktnät är/var mycket stort i alla olika intresse-nätverk som han var inblandad i och han höll av ER allihop så oerhört mycket.

Begravningen äger rum fredagen den 5/8 klockan 12 på Norra Kapellet, Norra Begravningsplatsen i Solna, Grind 3. 
http://www.hitta.se/…/search!i=dSjj2_544v!q=u…/tr!i=GzasyXYv
.
Ni får gärna ta med en röd och en vit valfri blomma som utgör färgerna för Leifs älskade hockeylag, Timrå, att lägga till Leif som får följa med honom på hans fortsatta resa.

Vi vill ge Leif denna upplevelse. Han kommer att se oss alla och det vackra blomhavet av röda och vita blommor som förenar oss i en sann samhörighet av kärlek till Leif.

Efter akten hålls en minnesstund endast för familjen.

Tänk gärna på PAH-föreningens plusgirokonto, 528104-3 och forskningsfonden PAH, postgiro: 901010-9.

Varmt Välkomna!"

Annons:
[PeterTM]
2016-07-12 11:45
#1

Jag skulle vilja vara med, men eftersom jag själv går i livsuppehållande vård tre dagar i veckan, måndag, onsdag och fredag, har jag ingen möjlighet att närvara.

[VSK]
2016-07-12 11:53
#2

#1

Jag beklagar din hälsas status. Men jag vet att goda tankar räcker, så du kommer finnas med i tankarna där. Tack för att du berättade. Och krya på dig så gott det går.

AnnaKarin
2016-07-12 11:54
#3

Jag kommer att åka ner på något vis.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

[PeterTM]
2016-07-13 23:53
#4

#2 Tack för omtanken. Så länge jag inte hoppar över någon behandling mår jag hyfsat bra ändå och hade det handlat om en annan dag när jag inte får behandling så hade jag sett till att åka ner och vara med. Det var likadant när en annan kompis skulle begravas för en tid sedan, att begravningen hölls på en fredag, otur för mig.

[VSK]
2016-07-13 23:58
#5

#3

👍

#4

Hälsan kommer alltid först. I andra hand kommer tanken och i tredje hand kommer gärningen.

[GIKmio]
2016-08-05 20:46
#6

Har tänt ljus för Leffe ikväll.. Dom står som symbol för det ljus och värme han spred med sin vänskapliga hjälp och stöd under dom år vi fick uppleva tillsammans på iFokus.. Kramar till er alla som stod honom närmare än mig och den sorg och saknad ni just nu går igenom..

Annons:
[VSK]
2016-08-05 20:48
#7

🤗🌺

Upp till toppen
Annons: