Bandy iFokus

Bandy

Etikettdagens-matcher
Läst 490 ggr
[VSK]
0

SM-final herrar

[GIKmio]
0

Var spännande trots inledningen men det förstördes sista kvarten när SAIK fick två utvisningar.

AndreasS
2

Bajen Fans gör det igen. Skämmer ut sig, både före matchen och innan matchen ens va slut. Trots att Hammarbys lagkapten vädjat om en lugn och sansad tillställning.

Så jäkla dålig stil av Bajens supportrar.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[VSK]
0

Nästa år så blir det väl staket runt planen. Första gången i världshistorien.

För övrigt så tycker jag att Hammarby vann rättvist. De var bäst hela säsongen.

AnnaKarin
0

Jag hade turen att komma hem precis när matchen började så för mig var det tur att den blev lite försenad. Rättvis vinst.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

AndreasS
0

Har tänkt på en sak idag. Att rent teoretiskt sätt enligt Svenska Bandyförbundets regler så är inte Hammarby svenska mästare i bandy 2013. Detta i och med att domaren inte blåste av matchen som sig bör, för Hammarbys supportrar stormade planen efter Bajens 9-4 mål.

Så, enligt regel boken så kan Sandviken kräva omspel eller så ska Bandyförbundet tilldöma Sandviken en 3-0 seger, vilket gör Sandviken till Svenska Mästare i bandy 2013.

Jag hoppas förövrigt att Hammarby får dryga böter för det deras supportrar ställde till med under gårdagens finalmatch på Friends Arena. 

#3 Enligt Campeses målsättning för säsongen 2013/14 så ska våra hjältar stå i finalen. Åh vilket lag vi har på gång. "ryser av bara tanken av vilka spelare som är på G"

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[GIKmio]
0

Synd när man förstör en historisk match. Nu blir matchen ihågkommen för det här i framtiden.

[VSK]
0

Om VSK får behålla de spelare de vill ha + 1-2 nya bra nyförvärv + att laget får vara friskt och skadefritt, så ser det riktigt lovande ut i framtiden 🙂