o a o a e vi är brobergare, lyder ramsan i min hemstad, få se om de klarar av att tvåla till bajen.
tydligen är vsk intresserad av bergström, har jag sett i lokalblaskan. vad säger du om det, vsk:arn?
Broberg är ju klara för slutspel och kan inte missa slutspel. Dock så kommer de sikta in sig på att komma bland de fyra första lagen i tabellen (en mer hemmamatch i kvarten).
Hammarby kommer kriga för att vinna serien, och på så sätt få vara det lag som väljer sin kvartsfinals-motståndare först. Givetvis tackar de inte nej till checken som laget som kommer etta i serien får.
Så det kommer att bli en tuff match. Jag har inte hunnit kolla så mkt på bandysidor idag eftersom jag jobbat med annonser, men är båda lagen friska så kommer det att bli åka av.
Dock så kommer nog Broberg spela väldigt försiktigt och gå på kontringar medan Hammarby kommer tok-köra från första början.
Jag har inte heller hunnit kolla upp SMHI, så jag vet inte vad det blir för väder. Men båda lagen är ju utomhuslag, så vi får se vem som vågar mest ikväll.
Att VSK är intresserad av Ted Bergström förstår jag. Han är en mkt bra bandyspelare.VSK har ju satsat väldigt mkt på egna produkter de senaste åren, men de behöver mer seniorer i laget enligt mig. Dessutom så har VSK en väldigt tunn trupp och är mkt känsliga för skador och sjukdomar.
Så om Ted Bergström blir intresserad av VSK efter säsongen och väljer att skriva på, så tycker jag helt klart det är en bra värvning.

#1 Självklart blir det Brobergvinst i kväll
faen oxå