Bandy iFokus

Bandy

Etikettdagens-matcher
Läst 336 ggr
[VSK]
0

Dagens matcher 16:e Januari

Elitserien Vetlanda - Sirius Sandviken - Vänersborg GAIS - Villa Västerås - Broberg Hammarby - Ljusdal Kungälv - Bollnäs Motala - Edsbyn Allsvenskan Södra Lidköping - Gripen

Gittan
0

Håller tummarna för VSK.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

[VSK]
0

Jag med Tungan ute

Jag åker om 25 minuter till ABB Arena Syd.

Hoppas VSK får till defensiven ikväll.

Gittan
0

Ha en trevlig kväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

[VSK]
0

Tack så mkt Glad

AnnaKarin
0

VSK har inte så kul ikväll - Broberg leder med 9-2 med 20 minuter kvar.

Bollnäs leder med 4-2 över Kungälv men det är 20 minuter kvar att spela. Lååååånga minuter.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

AnnaKarin
0

VSK 2 - Broberg 12

Kungälv 2 - Bollnäs 5

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

[GIKmio]
0

Gais-Villa 6-9. Villa släpper in för mycket mål tycker jag.

Leffe
0
[VSK]
0

Ja jag vet inte vad jag ska säga om gårdagens match.

Jag blev faktiskt så förbannad så jag lämnade i paus.

Jag vill absolut inte misunna Broberg segern, men Broberg var ungefär lika bra som de brukar mot VSK.

På försäsongen och i början av säsongen så kritiserade jag VSK för att inte ha en egen spelidé och att de har för tunn trupp.

Jag sa även till min kompis före säsongstarten att VSK kommer missa detta slutspel.

I matchen mot Edsbyn som var nyss så skrev alla att Målvakten Movitz storspelade. Jag skrev att han hade tur eftersom Edsbyn sköt så dåligt och i de flesta fall rakt på Movitz.

Jag gissar att 9/10 av skott gick i mål igår för Broberg. Jag har aldrig sett en stående målvakt som bara står där paralyserad. När Broberg gjorde 0-7 så hade bollen knappt styrfart, men Movitz stod bara där och glodde. Vid 0-4 så skrek publiken om målvaktsbyte, men "lillis" bara stod där som en staty. Han reagerade nada.

Ska jag vara ärlig så tror jag VSK hade förlorat mot Köping IS igår. Jag gissar att Villa - VSK var liknande match.

Som sagt så missunnar jag absolut inte Broberg segern. Det var inte Broberg som gjorde VSK dåliga, för det skötte VSK alldeles utmärkt själva Obestämd

Jag hoppas verkligen "bandyvärldens djupaste dipp genom tiderna"? vänder ganska så fort. Som VSK-supporter så är man sjukt oroad.