Nytt forum! Paintball iFokus
Känn er hjärtligt välkomna till Paintball iFokus. Det är en nystartad sajt på iFokus där vi pratar om paintball. Det spelar ingen roll om du spelar eller inte spelar, är nybörjare eller en proffesionell spelare. Du är välkommen oavsett! Checka in och gå med -> Paintball iFokus.

Mvh. Johan
Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons
Sajtvärd för Paintball iFokus
Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! 
Tack så hemskt mkt.
Skall kika där sen. Förr i tiden när paintball var hype och ganska nytt i Sverige, så höll jag på.
Vad roligt! Aa gärna. Det är en grym sport tycker jag, den roligaste jag själv spelat och testat faktiskt, älskar den lilla kicken man får när man spelar
Mvh. Johan
Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! 
På "min" tid så hade jag som gevär en schysst grej som hette Sniper II, och som picka hade jag en PGP.
Det kom man långt med på den tiden 
Som du kanske kan gissa så var jag sniper. 
Haha vad häftigt!
då körde du typ mest i skog och sånt va? :) Min markör finns i en recension och i tråden "visa era markörer här" på Sajten, ta en snabb titt om du vill se :D
Mvh. Johan
Jo vi körde i skog och i gamla gruvområden.
Eftersom jag var den enda som hade sniperbössa så var man ju kung så fort det var lite yta 
Coolt, skulle vilja testa spela på någon gammal och övergiven lokal någon gång. Såg på en film på någon hemsida där dom gjorde det, de skulle vara en riktigt cool upplevelse ;) Haha förstår det, känner igen det där med att ha övertag, spelade mot några i klassen under mig för några veckor sen och dom hade bara semi markörer medans min kan skjuta upp till 11 bollar i sekunden med full automat ;) men då körde jag bara med three burst, dvs tre skott per tryck för att va snäll.
Mvh. Johan
he he ja det var ju snällt 
Hehe :) Men det var första gången jag testade den på riktigt så jag kunde inte låta bli 

Har du vairt inne och kollat någonting än? :) Gå gärna med där (Y) 
Mvh. Johan