Bandy iFokus

Bandy

Etikettövrigt
Läst 682 ggr
Catwoman
0

Vem är en sann supporter

Läste någonstans på iFokus om 100 % supporter. Vad är en sann supporter för dig? Altså vad tycker du personligen är en sann supporter till ett lag.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

[VSK]
0

Mkt bra fråga faktiskt.

Ett exempel torde ju vara en supporter som kan resa hundra mil för en enda match.

AndreasS
0

Då är jag en sådan supporter, var en av ett 50-talet supportrar som fredagen den 14:e Januari 1994 satte sig på en buss för den minst mer spektakulära supporterresorna i Sveriges sporthistoria. Det var dags att inta Kalix borta. Därefter reste man hem igen, då få var villiga att betala hotell, och cirka 200 mil i buss hade avklarats I samband med den borta matchen trycktes det upp tröjor till de som var med på resan. På tröjorna stod det "Jag var där Kalix 14/1-1994" på framsidan, och på baksidan "96 mils färd till samernas värld".

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[VSK]
0

Mkt imponernade Glad

AndreasS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bär alltid mitt kära grönvitt med mig.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[GIKmio]
0

Den 29 januari 2014 vankas det nog öl då Glad

[VSK]
0

Nice Skrattande

Jag mär funderingar på att tatuera in VSK klubbmärke på mina högra överarm/axel.

Gittan
0

För mig finns inget annat bandylag än VSK. Skulle aldrig kunna hålla på något annat, men jag åker inte för att se matcherna. Skulle inte tänka mig att sitta i bilen 8 timmar och åka 68 mil (båda håll inräknade) inför varje hemmamatch. Jag anser mig vara en sann supporter för det finns inget annat lag, men jag är inte fanatiker. Man är ju "supporter" till sin familj också. Däremot när det var spel utomhus åkte alltid min pappa dit och låg över hos en kamrat. Då var jag med många gånger.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

[VSK]
0

Jag åtar mig äran att kolla på matcherna åt dig Glad

AndreasS
0

#6 Den tanken hade jag också från början, men va osäker på om den gröna färgen skulle hålla sig. Och vitt försvinner nästan på stört.

[VSK]
0

Aj då. Ja det va ju inte bra Obestämd