Bandy iFokus

Bandy

Etikettövrigt
Läst 416 ggr
UllaNo
0

Snart börjar det

Nu är det bara några månader kvar

[GIKmio]
0

Som en stor vän av hösten så ser jag fram emot att vintersporterna börjar komma igång.

Leffe
0

Jag ser intye fram mot hösten eller vintern som årstider. Gäremot ser jag fram mot vintersporterna

[GIKmio]
0

Hösten är härlig. Man kan andas och gå klädd som man vill utan att svettas bortSkrattande och mörka tv-kvällar framför tv-sporten.

[VSK]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har du oxå lätt för att svettas? Cool

Gissa om jag blev glad när jag för nån vecka sen passerade ABB Arena Syd, och såg en massa snö liggandes på marken Glad

Både VSK och Tillberga har gått på is, sen nån vecka sen eller två.

Jag är förbryllad över hur Tillberga har råd med hallhyran. Förra säsongen så kanske de snittade 300 pers eller nåt sånt på deras matcher.

De måste ha grymma sponsorer.

[GIKmio]
0

#5 Ja Glad

Är ju ett bra tag kvar än innan bandysäsongen startar dock. Hockeyn är det bara sex-sju veckor kvar. Men blir World Cup i Sandviken i oktober.

[VSK]
0

Jag kommer sakna min gamla kamera nu när det börjar dra ihop sig.

Jag har bytt system så jag har sålt av allt gammalt i kameraväg.

I år kommer jag inte ha råd att köpa teleobjektiv, men kanske till nästa säsong.

Catwoman
0

Herre gud. Lugna er lite nu va. Vi har ju inte haft någon sommar ännuGråter

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

[VSK]
0

he he he vad då? Oskyldig

Jag läser om bandy så gott som varenda dag Tungan ute

AnnaKarin
0

Ljusdal tränade på is idag, de lånade isladan i Järvsö. Står inte så mycket om bandyn i våra tidningar ännu. Väntar på beslut om bandyhall, eller inte, i Bollnäs och Söderham.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

[VSK]
0

Om inte Bollnäs och Broberg får hall ganska snart, så kan det gå åt pipan. Vi får tydligen varmare och varmare vintrar.