3 lag i stan
Nu har vi 3 lag i Göteborg och i dess närhet. Gais bandy, Mölndal och Kungälv. Roligt, för att Göteborg är ju inte annars nån direkt bandystad
Sen finns Kareby och Frillesås inte alls så långt ifrån heller!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
#1 Jo det är det, och även Mölndal, men ändå i Göteborgs närhet
sedan får vi inte glömma Villa, Vänersborg och Gripen. Inte heller långt från Göteborg. Och vem minns inte gamla klassiska Ale surte?
Så här är det. Kungälv är en egen kommun, men räknas som en förort. Mölndal är också egen kommun, men räknas ändå ihop med Göteborg (även om inte invånarantalet räknas in i statistiken….fråga mig inte hur dom har kommit fram till det…men Mölndal sitter helt ihop med GBG och man märker liksom inte om man är i Mölndal eller Göteborg när man är där nere vid gränsen)
Ale Surte är också en förortskommun
Men det är väl samma i Stockholm, där är ju en massa lag (inom olika sporter) som ligger i andra kommuner!!
Villa, Vänersborg och Gripen är för långt ifrån Göteborg och räknas absolut inte som några förortslag.
Värmland"
#3 Nej men jag tänkte mer på Västsverige. Därför jag nämnde dom andra lagen
Eller Sveriges framsida som det också heter 
GIKmio - jo det har du väl rätt i. Värmland är ju också i väster
Värmland"
Hahaha….din tokstolle
Värmland"
he he 
För er som inte vet vilken art det är i #6 så är det en GAIS-supporter 
Kungälv har ju varit med i de högre serierna ett bra tag nu.
Var positiv -må bra
#8 Sett till hans ansiktsuttryck har han inga större förhoppningar om lagets chanser i vinter 
I Stockholm har vi ju lag i fler kommuner också. Djurgården, Hammarby och AIK varav två i Stockholm och ett i Solna. Tyvärr har vi bara ett lag i topp, men det är inte vilket lag som helst - Hammarby. De andra spelar i lägre serier.
Hur som helst så tycker jag det är kul att Göteborg visar sig mer i bandy också.
Var positiv -må bra
*vissel vissel*