Bandy iFokus

Bandy

Etikettdagens-matcher
Läst 683 ggr
AndreasS
0

ABB Arena Syd ikväll

Platsen för mig och min kamera ikväll är ABB Arena Syd.

Kommer finnas på plats och följa matchen mellan Västerås SK mot Kungälv.

Får se om tillfälle ges att rapportera live. Om inte annat så kikar jag in i halvlek med en kommentar av matchen.

Matchstart 19.15, detta pga. TV-matchen från Sandviken.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[Woozy]
0

Härligt å höra.

Jag skall själv dit men tar ej med mig kameran pga ryggen.

Hoppas på vinst och fina bilder sen.

Tyvärr så saknas det tre gubbar i VSK ikväll så matchen kommer nog bli jämn, men en vinst räknar jag dock med. Glad

Jag spelar givetvis in TV-matchen och kommer kolla på den när jag kommit hem från bandyn Cool

AndreasS
0

Kungälv leder matchen med 2-4 med minuten kvar till halvtids vilan.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[GIKmio]
0

Vad höll Västerås på med ikväll?

Gittan
0

Det skulle väl föreställa bandy eller…..

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

AndreasS
0

Ställer mig samma fråga …

[GIKmio]
0

4-10 mot Kungälv trodde jag inte på.

AndreasS
0

Bilder från matchen hittar ni på min hemsida Västerås SK - IFK Kungälv. 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder" rel="noopener noreferrer" target="_blank">021media.se

Gittan
0

Då fick jag svaret - det var inte bandy.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld