Inga Villa Lidköping supportrar här?
Blev lite förvånad när jag surfade in här och det inte står ett ord om serieledarna i Elitserien Villa Lidköping BK. :)
Finns det inga Villa supportrar här inne?
Jo det finns några stycken. Det vet jag.
#0 Jo jag 
Jag har tippat Villa-Västerås i finalen. Kanske den sista finalen i Uppsala någonsin.
GIKmo - ?
Trodde du höll på Boltic
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
#4 Jo men har du sett dom i elitserien i år?
dom krigar för att inte åka ner i ettan nu.
GIKmo - jag vet, men man håller väl ändå på sitt lag var dom än befinner sig
….Men jag förstår din tanke.
Värmland"
Kanske finns en liten negativ tanke att det lär dröja innan dom kommer tillbaka. Ekonomin är usel.
Okay!
Värmland"
Hejja EN alltså! :D Å så ja då! ;)
#9 Jag är värmlänning och hejade på Boltic. Men man måste ju hålla på något lag i elitserien också, och Lidköping ligger ju bara på andra sidan sjön 
Finns det något samarbete mellan Villa Lidköping i Elitserien och Lidköpings AIK i Allsvenskan?
Det har funnit någon form av samarbete i alla fall men hur det såg ut eller om det finns kvar vet jag faktiskt inte. Men jag skulle kunn ata reda på det om du vill.
Lidköpings AIK är väl det riktiga AIK det? 
#12 Skulle kunna vara intressant. Den ena klubben kanske är "utbrytare" från den andra. Tycker det i vilket fall som helst att det är fantastiskt att en stad av Lidköpings storlek har två lag i de högsta serierna och de verkar ju spela bra också
Villa och LAIK har samarbete mellan föreningarna på hela flicksidan f-9, f-11, f-13 och f-15.
Dessutom kör de j-20 gemensamt under Villaflagg denna säsong.
Mellan a-lagen finns ett samarbetsavtal som gör att fem spelare om max. 23 år kan gå mellan föreningarna.
Villa och Laik har aldrig varit samma förening.
Så nu vet du! :)
Tack för infot