Bandy iFokus

Bandy

Etikett: dagens-matcher
Läst 555 ggr
Catwoman
0

Vet du vad som händer idag?

Om du inte vet det ska jag lite kort tala om vad det är som sker.

Jo Hammarby åker till Kungälv för att lite snabbt visa upp sig. Villa Lidköping besöker den gamla staden Uppsala och blir guidad av Sirius. Tillberga stannar hemma för någon måste ju ta emot GAIS som gör en visit i Västerås. Vänersborg ger sig av till Gästrikland. Inte för ett besök på Furuviks djurpark utan för ett besök i Göranssons Arena i Sandviken. Edsbyn kanske får höra Lena PH när de kommer till Vetlanda. Bollnäs är en smart klubb. De tycker man kan vara där man är och andra får komma dit. Västerås de gör det faktiskt.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Leffe
0
[Woozy]
0

Eventuellt så kanske jag kommer se Tillis - Villa idag.

Leffe
0

#2 Då får du ha det jättetrevligt

[Woozy]
0

Ja inte för att jag håller på Tillis då jag är VSKare ut i fingerspetsarna Skrattande

Men är man bandytokig så är man.

Hade jag haft bättre ekonomi och hälsa så hade jag varit i Bollnäs ikväll.

AndreasS
0

#4 Hade vart skönt att se sköna gröna ta hem 2 poäng :-) Vilket dom gör med all säkerhet.

Hejsan alla är ni klara?

……

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[Woozy]
0

Tyvärr så losa de Obestämd

Saknar oxå Kalle R

AndreasS
0

#6 Vi kommer igen mot TB :-)

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[Woozy]
0

Såg faktiskt den matchen. Tillis var riktigt bra. Glad