Bandy iFokus

Bandy

Etikettdagens-matcher
Läst 993 ggr
Catwoman
0

Osäkert väder

Det är fredag och till kvällen ska Sandviken kommit upp till Kalixföthoppningvis med tanke på att det sja vara oväder uppåt i morgon eftermiddag om jag fattat allt rätt. Det kanske blir lättare i Hälsingederbyt mellan Edsbyn och Broberg. Det är väl bara skidavstånd mellan Söderhamn och Edsbyn. Sedan vet man förstås inte hur isen är med snön. Vem får göra tecknet V av de två lagen som börjar med V - Västerås eller Vetlanda? Appropå Västerås. Hoppas tillberga ligger i fel fil när de kommer till Stockholm för mötet med Hammarby. Bollnäs kanske får det lättare än de andra lagen från Norrland när det gäller vädrets makter. Förhoppningsvis har ovädret bedarrat neråt landet när man åker till Göteborg. Å andra sidan så kanskeGAIS blir rena stormen för Bollnäs. Det återstår att se.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Leffe
0

Två Hälsingelag som börjar på B vinner

Gittan
0

Det enda jag vet är att VSK kommer att vinna.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Catwoman
0

Matchen GAIS - Bollnäs är uppskjuten.

Bajen har tagit ledningen.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Catwoman
0

Bajen har nu 2-1.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

[GIKmio]
0

Sandviken har bara 3-2 mot Kalix

[GIKmio]
0

Se till att alla elitlag får arenor så man inte behöver oroa sig för vädret. Sedan hur väglaget är, och dom inte kan resa kan ingen rå för. Men att dom slipper spela i snöstorm i alla fall.

Leffe
0

Edsbyn leder med 2-1 i halvtid över Broberg

Catwoman
0

Bajen leder med samma siffror vid samma tid.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Catwoman
0

Nu 3-1. Härligt!

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Catwoman
0

Hammarby vinner med 4-1 över Tillberga.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Leffe
0
AndreasS
0

Västerås SK tog hem 6:e raka genom att besegra Vetlanda med 5-2.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Leffe
0

Hej Andreas. Tänk om jag kunde säga detsamma om Broberg