Annons:
Etikettelitserien
Läst 438 ggr
[VSK]
2016-02-15 19:45

X:et inför Hammarby – Västerås

**"Vi pratade på måndagseftermiddagen med Hammarbys tränare Stefan X:et Erixon, som precis höll på att förbereda de sista detaljerna inför sista träningen innan Bandyns dag och HammarbyVästerås.
**

Då är det dags för serieavslutning hemma mot Västerås. Vad ser du framför dig imorgon?
– Jag ser fram emot en häftig match och förhoppningsvis kommer det vara mycket publik på plats. Det är två lag som vill känna att man gjort en bra match innan slutspelet startar. Västerås är ju serievinnare (mer eller mindre), och även vi inte heller har något direkt att spela om i tabellen så handlar det om att få med sig en bra känsla.

Det är ett starkt och fysiskt lag som kommer till Zinken.

-Ja, Västerås kör och pumpar på och har många delaktiga i sitt spel. De har en bra bredd på laget. Det är alltid roliga matcher när vi möter VSK, det blir en kul avslutning på serien".

Läs klart intervjun här >>> http://www.hammarbybandy.se/xe-infor-hammarby-vasteras/

Hur tror du att det kommer sluta? Jag personligen tror att VSK kommer till Zinken med en hel del energi i ryggsäcken. Hammarby har inte imponerat på slutet, men det beror nog mest på skador samt det som hände med den förre tränaren (han fick sparken).

Enligt klart.se så kommer det bli kanonväder för bandy imorgon.

Mitt tips lyder: 4-6

Annons:
AnnaKarin
2016-02-15 20:37
#1

4-6 låter rimligt. Jag är lite orolig för vad Tillberga kan hitta på hemma.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

[VSK]
2016-02-15 20:43
#2

#1

Du behöver nog inte vara orolig. Men jag tror Tb kan göra en riktigt bra match i 60-70 minuter nånting sånt.

Staylive.se visar matchen.

AnnaKarin
2016-02-15 21:40
#3

Jag litar på dig ;-)

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

[VSK]
2016-02-15 21:45
#4

Ha ha det ska du inte göra för jag är sämst norr om ekvatorn på att tippa bandy 😃

Upp till toppen
Annons: