Etikettelitserien
Läst 370 ggr
VSK
VSK 
2016-01-19, 20:07

Skadekaos i TB - han gör comeback

"Skador och sjukdomar.

Då kallar TB Västerås in Kim Barklunds bror - Linus.

- Det är lite tungt nu och tajt med många matcher, säger tränaren Oskar Robertson.

Mittfältaren/anfallaren Linus Barklund slutade i TB Västerås inför förra säsongen på grund av förändrad jobbsitutaion.

Senaste säsongen har han spelat med farmarlaget Hubbo.

Nu ska han gå in och stärka upp TB Västerås i elitserien tillfälligt på grund av lagets skador/sjukdomar.

Och spelar borta mot Gripen på onsdagskvällen.

- Jag har sett honom alldeles för lite för att uttala mig om honom som spelare men jag vet att han är hårt jobbande och vi behöver någon som kan gå in och köra i defensiven. Det ska inte vara några problem med hans fysik, säger tränaren Oskar Robertson".

Läs mer >>> http://vlt.se/sport/bandy/1.3468418-skadekaos-i-tb-han-gor-comeback

Dessa skador……

34 titlar: 20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen.
Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika här. Gillar du allt som har med fågelskådning att göra så kolla här.

Leffe
2016-01-19, 20:14

Det är mycket skador i lagen nu

VSK
VSK 
2016-01-19, 20:19

Ja usch ja…

Jonas Nilsson är fått röd näsa och rinnande ögon.

VSK är iaf förberedda den här gången på dålig is och har tagit fram en spelplan för det. Får hoppas på en tight och spännande match med en grönvit seger.

Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika här. Gillar du allt som har med fågelskådning att göra så kolla här.

Leffe
2016-01-19, 20:20

Det är ju influensatider också

VSK
VSK 
2016-01-19, 20:35

Ja, det är ju det.

Upp till toppen