Underbart!!!!
Anna-Karin
âKlok blir man av erfarenheter â erfarenheter fĂ„r man av dumheterâ
Man fick rysningar av hela stÀmningen. Helt fantastiskt.
Var positiv -mÄ bra
PÄ tv sÄ hördes knappt klackarna emellanÄt. Eller sÄ har jag dÄligt ljud pÄ tv:n.
Vi vÀsterÄsare hördes mest trots Saikarnas trummor. Sen hade vi fyllt hela vÄr sektion medans Saiks var halvfull.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - VÀsterÄs hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohÀlsa - BubbenŽs | Forza Grönvitt 100% kÀrlek
Det var knappt Bongotrummorna hördes. Och nÀr grönvita klacken skrek för fulla muggar sÄ ekade det rejÀlt.
De hördes. BÀgge klackarna hördes, men det Àr klart att VSK-klacken var starkast. De hade ju medgÄng.
Var positiv -mÄ bra
MedgĂ„ng föder framgĂ„ng đ
Stod du i SAIK-klacken đ€
đ
NÀ jag var bland vanligt folk som tidigare match höll pÄ Bajen
Var positiv -mÄ bra
Vanligt folk? đ
Ja vi som inte höll pÄ nÄgot av lagen, men ville se en bra final
Var positiv -mÄ bra
Jag narras bara⊠đ
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
HÀr finns det ytterligare mer frÄn VSK Bandy. Seger intervjuer med spelare och ledare i klubben.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - VÀsterÄs hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohÀlsa - BubbenŽs | Forza Grönvitt 100% kÀrlek
#12 Vet
#13 Kul och rÀtt lag vann faktiskt. Njut nu för nÀsta Är vinner Bajen. Jag vet för Katten har nio liv ju.
Var positiv -mÄ bra
#14 đ
Ja man kan ju sĂ€ga att nĂ€sta sĂ€song börjar redan idag. đ
Nu ska vi ha en sommar först och jag ska fÄ plats i bikinin till dess.
Var positiv -mÄ bra
Ja usch för sommarvĂ€rmen âïž
Jag Àlskar ligga pÄ stranden en vacker sommardag i solen.
Var positiv -mÄ bra
Funkar för mig oxĂ„, om det Ă€r max 15 grader. đ
Jag vill ha max 25 grader, men det svalkar ganska bra vid vattnet.
Var positiv -mÄ bra
đź
HĂ€rligt jubel.
Var glad och mÄ bÀttre!
De vilda djurens vÀrld
Jupp đ