Man får hoppas tränarna får rätt, men det kommer bli otroligt tufft denna finalen. Hoppas på en grönvit himmel.
Jag är neutral i frågan men tyvärr så saknar bandyn den bredd och sensationer som man kan önska. Det känns som Sandviken-Västerås var det självklara finalparet redan i höstas. Låt oss hoppas på en final mellan Vänersborg-Kungälv nästa år 🙂
😮
😃
Jag håller delvis med. Vänersborg - Västerås SK låter bättre, då VBG har revanschlusta efter WC.
Villa hade faktiskt absolut ingenting att komma med. De hade 2-3 riktigt farliga lägen den första kvart tjugo i de två första. Bergwall var bra för han släppte inga returer. I de två första kroknade Villa efter drygt 60 min. I den tredje så orkade de dryga halvtimmen nånting. Kunde lätt ha blivit tvåsiffrigt, men grönvitt drog ned på takten vid 8-0.
Enligt tränare Carlsson så har grönvitt en växel till. Men nu på lördag så är det nog hjärnornas krig.
Är det nytt att dom spelar på lördag? Damerna har spelat på lördagen tidigare och herrarna på söndagen. Har inte sett SM-finalen i bandy på några år på grund av annan idrott som krockat. Men i år kommer jag att titta..
Ja de lirade på Söndagarna förut och damerna på Lördagen, precis som du säger. De vill väl sälja mer öl kanske 🤔
😃
Jag tillhör inte experterna, men Västerås vinner.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Om du säger så, så är du en riktig expert 😃