Kungälv-Gais
Inte konstigt att den matchen är uppskjuten….här är det ju nästan sommarväder. Pluss 15 grader😃
http://gaisbandy.se/ifk-kungalv-gais-bandy-uppskjuten/
Då är det ju en klar fördel med inomhusarena…..men ändå så är jag gammaldags i mitt tänkande och vill att bandy ska spelas utomhus. Helst på en sjö, som det var förr..hahaha😃
Men sån är jag….ligger minst 50 år tillbaka i mitt tänkande😃
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Ja bandy inomhus känns inte rätt, men det var samma resonemang när hockeyhallarna kom.Å andra sidan börjar ju nu hockeymatcher spelas utomhus igen
Precis…bandy inomhus känns fel på någotvis. Men en klar fördel när det gäller vårat klimat som är mycket växlande🙂
Värmland"
Hahaha….stod en gång på Rudvallen i minus 5 grader och utan bandyportfölj och det blåste som sjutton….tog en timme i ett varmt bad och värma upp sig😃
Men den goa klacken som var där hade satt ut öl i snövallarna runt planen och bjöd även på glögg….men jag hade ju bilen med mig, så jag fick nöja mig med en kopp kaffe och fint bandylir😃
Värmland"
ha ha jag ser Sickan framför mig nu när vanheden och Dynamit-Harry tinar han efter det han legat i fryslagret. det enda livstecken från Sickan var att ciggaren pyrde 😂
Hahaha….jag tänkte faktiskt också på det😃
Värmland"