Träningsmatcher

Bandypuls tv-sänder SAIK–Bollnäs

2016-09-07 06:52 #0 av: VSK

"Klockan 19 på onsdag kväll spelar Sandviken sin första match för säsongen. För motståndet står Bollnäs, som slog Västerås SK med 3–2 i säsongspremiären i söndagens tv-sända match på Bandypuls. Förutom att det är SAIK:s säsongspremiär är Patrik Nilsson – tvåmålsskytt mot VSK – tillbaka i Göransson Arena, men den här gången som motståndare.

OBS! Innan ni börjar titta vill vi vara tydliga med att sändningen inte är att förväxla med matcherna vi planerar att sända i vinter med hjälp av produktionsbolag. Sändningen blir avskalad och kommer inte att innehålla repriser eller grafik. Matchen kommenteras av Leo Hägglund och Stisse Åberg".

http://www.bandypuls.se/bandy/elitserien/bandypuls-tv-sander-saik-bollnas

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-09-07 10:45 #1 av: AnnaKarin

Då vet jag vad jag gör ikväll då.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Anmäl
2016-09-07 12:19 #2 av: VSK

Jag skall se jag med så klart, men kommer missa en del (ska hämta frugan från jobbet). 

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-09-07 20:23 #3 av: VSK

Förvånansvärt  tamt Bollnäs idag. Sandviken var mer förberedda än jag trodde. 

Anmäl
2016-09-07 20:53 #4 av: VSK

Bollnäs hämtade upp 5-2 till 5-5 sista kvarten. Det är bra gjort. 

Anmäl
2016-09-07 20:54 #5 av: VSK

SLUT 5-5

Anmäl
2016-09-07 20:55 #6 av: AnnaKarin

Inte helt fel att ligga under med tre mål och spela upp till 5 - 5.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.