Annons:
Etikettelitserien
Läst 2113 ggr
AnnaKarin
9/4/16, 4:25 PM

VSK - Bollnäs

Träningsmatchen slutade 2-3 men det var riktigt nära kvittering i slutsekunden. Vi får nog en rapport från vår VSK och hans kamera som var på plats.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
[fritte1974]
9/4/16, 4:30 PM
#1

men då van rätt lag😂

AnnaKarin
9/4/16, 5:21 PM
#2

Exakt!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

[VSK]
9/4/16, 9:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 12
Förhandsgranskning av bild 2 av 12
Förhandsgranskning av bild 3 av 12
Förhandsgranskning av bild 4 av 12
Förhandsgranskning av bild 5 av 12
Förhandsgranskning av bild 6 av 12
Förhandsgranskning av bild 7 av 12
Förhandsgranskning av bild 8 av 12
Förhandsgranskning av bild 9 av 12
Förhandsgranskning av bild 10 av 12
Förhandsgranskning av bild 11 av 12
Förhandsgranskning av bild 12 av 12
#3

Tyvärr så missade jag mitt i matchen då jag fick ett viktigt telefonsamtal och var tvungen att lämna arenan i ca 30 minuter.

Det var väldigt bra tempo i matchen stora delar för att vara så här pass tidigt på säsongen måste jag säga. VSK började helt okej och ledde med 1-0 när jag var tvungen att gå. När jag kommer tillbaka så stod det 1-2. 

Två VSKare råkade krocka med varandra och utgick pga skador. Förhoppningsvis inga allvarliga skador som tar tid att läka. Bollnäs har två veckor mer på fullstor is och det märktes tycker jag. VSK hade massor med slarvpass i den här matchens höga tempo. 

Det är jättesvårt att bedöma lag så är på försäsongen och när man inte sett alla lag spela. Av det jag sett och minns av alla dessa år jag följt VSK bandy sen 1988, så har jag aldrig någonsin sett ett så bra Bollnäs som idag. Jag skulle faktiskt våga säga att spelet de hade idag, vid den här tidpunkten på säsongen lätt hade räckt till slutspel utan problem.

VSK hade många felpass och dålig motivation idag. De anföll nästan jämt på vänsterkanten vilket var så lättläst så många av de anfallen blockerades bort enkelt av Bollnäs.

Som sagt, en tidig försäsongsmatch och båda lagen har ett antal växlar till.

För er som håller på Bollnäs (vill så klart vara ärlig) om de inte spelar SM-final med det här laget, så beror det på skador och sjukdomar enligt mig. Bollnäs har ett riktigt grymt försvar och i år så har det 3-4 ggr bättre anfall än förra året. Och det går fort.

Nog om reklam för Bollnäs nu tycker jag ☝️

Några bilder från matchen skall jag allt bjuda på trots förlust för mitt kära grönvita lag.

AnnaKarin
9/5/16, 12:01 PM
#4

Tack för rapporten och de fina bilderna.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

[VSK]
9/6/16, 1:13 AM
#5

Vassego..

Försökte skriva extra snällt om Bollnäs nu 🙂

AnnaKarin
9/6/16, 8:35 AM
#6

🙂

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
[VSK]
9/6/16, 8:48 AM
#7

100 kr tack ☝️😂(skoja bara så klart).

AnnaKarin
9/6/16, 2:39 PM
#8

Nästan så att det var värt det.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

[VSK]
9/6/16, 3:22 PM
#9

😂👍

Upp till toppen
Annons: