Träningsmatcher

Bollnäs slog ryska stjärnlaget i cupgenrep

2015-10-05 10:22 #0 av: VSK

"Neftyanik har värvat tungt den här säsongen, men det räckte inte mot ett spelsuget Bollnäs.

– Det var vår första match på över två veckor och det såg riktigt bra ut, säger tränaren Jocke Forslund efter 4–3-segern i Uppsala.

Bollnäs stod över spel i Svenska Cupen och har i stället tränat på hårt för att preparera sig inför World Cup, och ett kvitto på att laget är på rätt väg fick man mot ryska Neftyanik, ett lag man även möter i gruppspelet i World Cup.

– Vi ser bra ut, inte alls ringrostiga och jag fick bra svar. Vi gör en stabil match, säger Jocke Forslund.

Hur var matchbilden?".

Läs mer här för att ta reda på hur.

http://www.bandypuls.se/bandy/elitserien/bollnas-slog-ryska-stjarnlaget-i-cupgenrep

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-10-05 10:23 #1 av: VSK

Bollnäs kommer göra en bra säsong denna, helt klart. Jag vet inte vad du tror men jag tror på minst semifinal i elitserien när den väl drar igång.

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-10-05 10:29 #2 av: Gittan

Oj då

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Anmäl
2015-10-05 10:37 #3 av: VSK

Jo jag säger detsamma Gittan Skrattar

Anmäl
2015-10-05 11:32 #4 av: AnnaKarin

:-)

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Anmäl
2015-10-05 13:07 #5 av: VSK

Jag vet en medis som myser lite extra nu ja Glad

Anmäl
2015-10-05 19:01 #6 av: Catwoman

Det var som katten.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Anmäl
2015-10-05 19:57 #7 av: VSK

Tummen upp

Anmäl
2015-10-05 19:58 #8 av: Gittan

Man kan ju fråga sig hur det gick till.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Anmäl
2015-10-05 19:59 #9 av: VSK

Bloddopad och taggtråd till frukost löser det mesta. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.