Internationellt

Västeråsarna hyllade sina Guldhjältar igår

2015-03-17 19:50 #0 av: AndreasS

Jag fanns på plats i går på Sigmatorget i centrala Västerås med kameran i högsta hugg när vi stolta västeråsare hyllade våra Mesta Mästare.

Här kan ni läsa : Västeråsarna hyllade sina GULDHJÄLTAR

Text & Foto: Andréas Sandberg - 021media.se

Mvh: Andréas Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om oss och vår vardag - Bubben´s & Bella´s Blogg | Forza Grönvitt 100% kärlek

Anmäl
2015-03-17 20:03 #1 av: VSK

Ja du stod bra till när du fotade Tummen upp

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-03-17 20:06 #2 av: VSK

Lägger väl in den här då. 

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-03-17 20:09 #3 av: VSK

Andreas, jag filmade med kameran men ljudet blev totalt knas, så därför så lägger jag in låten jag aldrig fick chansen att visa. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.