Hälsningar

God morgon 8:e November

2012-11-08 05:29 #0 av: VSK

Morrn morrn bandyälskare.

Har redan börjat värma upp inför VSK - Vänersborg imorgon.

Ha en fin dag med allt vad ni hittar på.

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2012-11-08 08:56 #1 av: Catwoman

God morgon säjer jag också, men lämnar Ifokus för dagen. Det är ingen idé att sitta och göra varje grej två tre gånger för att man ska få saker utförda.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Anmäl
2012-11-08 10:59 #2 av: VSK

Nä det är sant.

Jag vet inte hur många ggr jag fått göra om saker eftersom ifokus strulat.

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2012-11-08 11:07 #3 av: Leffe

I kväll ska jag för en gångs skull se TV-programet Plus som går i ettan. Där tar man upp ett fall där barnet i familjen drabbas av samma sjukdom (PAH) som jag har. Klockan 21 i TV1

Sköt om er

Anmäl
2012-11-08 11:33 #4 av: VSK

Ha en bra dag själv Leffe.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.